DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

- Kaip užsisakyti prekes?

Prekes galite užsisakyti mūsų internetinėje parduotuvėje, paskambinę telefonu +370 601 12711 (I-V 8:00-17:00) arba susisiekę su mumis el. paštu info@meistrui.lt Daugiau informacijos rasite čia: PREKIŲ UŽSAKYMAS IR PRISTATYMAS

- Kiek laiko trunka prekių pristatymas?

Prekes visoje Lietuvoje pristatome per 1-5 darbo dienas. Kiekvienos prekės kortelėje galite matyti tos prekės pristatymo terminą. Perkant kelias prekes skirtingais pristatymo terminais, krepšelyje yra paskaičiuojamas numatomas užsakymo pristatymo terminas pagal prekę, kurios tiekimo terminas ilgiausias.

- Kiek kainuoja prekių pristatymas?

Prekių pristatymo Venipak kurjeriu kaina priklauso nuo prekių svorio ir svyruoja tarp 5,49-29,99 Eur. Prekių pristatymo kaina paskaičiuojama prekių krepšelyje, pagal bendrą krepšelyje esančių prekių svorį. Prekių pristatymo kaina Lpexpress/Venipak paštomatu yra 3,49 Eur. Taip pat prekes nemokamai galite atsiimti mūsų prekių atsiėmimo punkte Vilniuje, Žirmūnų g. 139A-108. Daugiau informacijos rasite čia: PREKIŲ UŽSAKYMAS IR PRISTATYMAS

- Kokias būdais galiu susimokėti už prekes?

Už prekes galite susimokėti OPAY mokėjimo platformos teikiamais atsiskaitymo būdais (SEB, Swedbank, Luminor, Danske Bank, Citadele, Šiaulių bankas, Medicinos bankas, LKU, Webmoney, GF lizingas, grynaisiais banke), Inbank Mokilizingu, ESTO lizingu, bankiniu pavedimu, grynaisiais arba kortele atsiimant prekes iš Venipak kurjerio, kortele atsiimant prekes Venipak/Lpexpress paštomatuose, grynaisiais arba banko kortele atsiskaitant mūsų prekių atsiėmimo punkte Vilniuje.

- Mano prekių pristatymas vėluoja, ką daryti?

Retu atveju gali būti, jog prekės sandėlyje nebeturėjome arba truputį vėluoja prekių pristatymas iš tiekėjo. Prieš perkant, visada rekomenduojame pasitikslinti dėl prekės buvimo mūsų sandėlyje. Tai padaryti galite susisiekę su mumis el. paštu info@meistrui.lt arba telefonu +370 601 12711 (I-V 8:00-17:00), mūsų personalas pasiruošęs Jums atsakyti į visus rūpimus klausimus dėl Jūsų užsakymo būsenos.

- Internetinėje parduotuvėje nerandu norimos prekės, ką daryti?

Internetinėje parduotuvėje yra ne visos mūsų parduodamos prekės. Neradus norimos prekės būtinai susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo personalu el. paštu info@meistrui.lt arba telefonu +370 601 12711 (I-V 8:00-17:00) ir mes būtinai Jums atsakysime į visus rūpimus klausimus.

- Sugedo įrankis pirktas jūsų parduotuvėje, ką daryti?

Jeigu garantinis laikotarpis dar nepasibaigęs ir nesate pažeidę garantinio aptarnavimo taisyklių - susisiekite su mumis el. paštu daumantas@meistrui.lt arba telefonu +370 601 12711 (I-V 8:00-17:00) ir pakonsultuosime dėl garantinio aptarnavimo eigos pagal prekės gamintojo garantines sąlygas. Daugiau informacijos rasite čia: GARANTINIS APTARNAVIMAS

- Noriu grąžinti prekę ir atgauti pinigus, ką daryti?

Informaciją apie prekių keitimą ar grąžinimą galite rasti čia: GRĄŽINIMAS

JEI NERADOTE JUMS RŪPIMO ATSAKYMO - SUSISIEKITE SU MUMIS

Telefonu: 

Internetinė parduotuvė: +370 601 12711 (darbo dienomis nuo 8.00 iki 17.00 val.)

Prekių atsiėmimo punktas: +370 527 37359 (darbo dienomis nuo 8.00 iki 17.00 val.)

Direktorius Rolandas Žygelis: +370 618 49648 (visą parą)

El. paštu: 

info@meistrui.lt

daumantas@meistrui.lt

rolandas@hardim.lt

Naujos paskyros registracija

Jau turite paskyrą?
Log in instead arba Atstatyti slaptažodį